close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כלים פרקטיים לבחירת חברת שליחויות

מערכת שורשו תשרי, תשעח26/09/2017

השאלה הנשאלת היא איך תוכלו לבחור חברת שליחויות אמינה וטובה, שעליה תוכלו לסמוך בכל רגע נתון

תגיות:
משרדי עורכי דין זקוקים לא פעם לשירות שליחויות. במקרים רבים שליחויות אלו הן גם דחופות מאוד, בין אם הן מיועדות לבתי המשפט, ללקוח או לכל צד אחר המעורב בתיק כזה או אחר. השאלה הנשאלת היא איך תוכלו לבחור חברת שליחויות אמינה וטובה, שעליה תוכלו לסמוך בכל רגע נתון. לפניכם כמה נקודות למחשבה, רגע לפני שאתם מקבלים החלטה.

תדירות השימוש בשירות
בחירת חברת שליחויות תלויה במידה רבה בתדירות השירות שלכם. זוהי נקודה חשובה מאוד שכן משרדי עורכי דין זקוקים לא פעם לשירות כמעט יומיומי. ככל שאתם זקוקים לשירות יותר, כך אתם תלויים יותר ברמת השירות, בזמינות החברה וביכולת שלה לעמוד בקצב המהיר שלכם. נסו להגדיר את הצרכים שלכם באופן מדויק ככל האפשר, ורק לאחר מכן פנו לחברות שליחויות כדי לקבל הצעות מחיר בהתאם. ציינו את תדירות השימוש שלכם בשירות (על פי ההערכות שלכם או על פי הניסיון בחברה אחרת אם הייתה לכם), זה יעזור גם לכם וגם לחברת השליחויות לדייק בפרטים ולתאם ציפיות.

זמינות המשלוח
אם אתם זקוקים למשלוחים דחופים, בהחלט כדאי לבחור חברת שליחויות שתדע לעמוד בלוחות זמנים לחוצים יותר. דרך טובה לוודא מראש שאתם בוחרים חברה שמציעה זמינות גבוהה ומענה לכל צורך ולוח זמנים היא לחקור את שביעות רצונם של הלקוחות שלה. הרשתות החברתיות, אתרי האינטרנט וגם המלצות של מכרים וקולגות, כל אלה יעזרו לכם לוודא שאתם מקבלים החלטה נכונה. זכרו שכל עיכוב עשוי לעלות לכם ביוקר, בוודאי כאשר מדובר בשליחות דחופה שעשויה להשפיע על הצלחת התיק.

חברת שליחויות לכל סוג משלוח
משרדי עורכי דין עשויים להעביר במקרים רבים מעטפות פשוטות, אבל גם חבילות גדולות ומורכבות יותר. באופן טבעי, כל שליחות מחייבת היערכות בהתאם. יש מקרים שבהם חברת השליחויות תסתפק באופנוע, ויש מצבים שבהם יידרש כלי רכב גדול יותר. אם אתם מעדיפים להיות מוכנים לכל תרחיש בדקו מראש אם אתם עומדים לעבוד עם חברת שליחויות שיודעת לספק פתרון לכל סיטואציה, כדי שלעולם לא תמצאו את עצמכם רודפים אחר חברת שליחויות אחרת ברגע האמת. דרך אגב, ככל שתדעו מראש בדיוק מה אתם צריכים, באיזו תדירות ובאיזו רמת דחיפות, תוכלו להסכים מראש על מחירון קבוע, כך שלעולם לא תופתעו בסוף החודש, כשתגיע דרישת התשלום של החברה. תכנון נכון והיערכות הם תמיד קריטיים, בוודאי כשמדובר בשליחויות למשרדי עורכי דין.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה